guess who – noi în anul 2000

Am ascultat azi dimineaţă piesa asta la Cronicuţă, pe Kiss FM.

Super, super tare!!!

Începe cu un intro din  Noi în anul 2000,  piesa lui Moculescu pe care o ştiam de când eram pionier (ascultă piesa lui Moculescu aici). Noi în anul 2000 – Moculescu îmi aminteşte de perioada când purtam cravata roşie, dar şi despre  filmul Occident (vezi aici trailer) a lui Mungiu, a cărui temă muzicală este. In Occident ” e vorba despre noi aştia care am fost pionieri… şi despre ăia care s-au săturat şi au tăiat-o… dar şi despre ăştia care au rămas acasă”, vorba lui Gyuri Pascu.

Noi în anul 2000 – Guess Who, cred că o să spargă topurile cât de curând… mai ales că e an de alegeri şi, printre altele, are şi un mesaj politic (sau anti-clasa politică) clar: 

cam cât mai vrei să furi/că suntem multe guri/şi ştim cu toţii ce-n semnă să-nduri?

sau

 lumea simte/vrea fapte nu cuvinte…

Mesajul lui Guess Who, despre România de azi, este foarte clar:

Nu, Nu, Nu ne-am născut în locul potrivit

În online am găsit numai variante Radio Rip, de la emisiunea de azi şi de la o emisiune, tot Cronicuţă, din 26 septembrie, când am înţeles că piesa a fost difuzată prima dată.

Noi in anul 2000 – Guess Who  nu a fost lansată încă oficial şi  a promovat-o doar Huidu la Cronicuţă, pe Kiss FM. În online circulă doar variante radio rip.

Pun mai jos şi reacţii pe tema asta:

Cred că pe monden.info a apărut primul RadioRip. Mai apare şi la blogatu, pe blogul lui wolf, pe somnulescu , pe kro blog … şi mai sunt.

Sunt curios câte cautări pe google sau pe youtube va genera guess who – noi in anul 2000  în următoarele zile…

Şi o observaţie… ca să fiu şi eu cârcotaş: cred că titlul mai potrivit pentru această piesă ar fi fost Nu ne-am născut în locul potrivit.

PS:

… soluţia constatării lui Guess Who, că nu ne-am născut în locul potrivit:

 

2 responses to “guess who – noi în anul 2000

  1. …mda, tare 🙂 pentru cei care vor in SUA, aştept întrebări
    http://rubenbudau.wordpress.com/work-and-travel/

  2. Pingback: Ziua de mâine – Festivalul de muzică folk de la Alba Iulia « Mihaiko's Blog

Lasă un răspuns

