BestBlowJobs

Am citit de dimineaţă un articol la care am ajuns de pe blogul lui Zoso.

Un articol despre CV-urile Premium de pe BestJobs. Chiar aşa e, cum scrie arhiblog. ?

Eu am cont şi la Bestjobs şi la eJobs. Când vreau să aplic, aplic de pe ambele, de obicei am o zi pe lună în care studiez piaţa muncii şi trimit CV-uri. Ceea ce mi s-a părut curios şi mie, este de ce doar de pe eJobs am fost contactat pentru interviuri. De pe BestJobs, nimic. E adevărat, nu am cont Premium, pentru care trebuie să plătesc 13 eur, cont Premium care există numai la BestJobs.

Când am primit şi eu oferta de Premium, cred că de vre-o 2 ani, am stat să mă gândesc dacă să plătesc un serviciu care era oferit iniţial gratis: adică de a transmite CV-ul meu unei companii interesate. De fapt un cont Premium îţi garantează că CV-ul tău va fi trimis între primele, pe când un cont normal cred că nu îţi mai garantează nimic. Oricum BestJobs ia bani de la angajatori, altfel nu le postează anunţurile de recrutare. Cu contul Premium vor să ia bani şi de la bieţii jobhunteri. Ar mai fi un aspect: angajatorii, cei care fac selecţia, apreciază faptul că îţi doreşti cu adevărat jobul respectiv, că dacă ai cont Premium eşti mai deosebit decât ceilalţi aplicanţi, adică ai 2 perechi de… ochelari. Sau eşti mai disperat şi pot să negocieze cu tine de pe alte poziţii…

Că faza cu „baza de date” Premium în care eşti introdus şi de unde te vor vâna head-hunter-ii ca pe raţele sălbatice, chiar că nu ţine.

Atunci ce rost mai are să-ţi faci cont normal, free, dacă numai cei cu Premium au şanse?

De ce site-urile serioase de joburi , de dincolo, nu folosesc metoda asta?

Sunt curios să aflu părerea unui HR  sau a unui angajator despre asta. Oricum eu merg să-mi şterg contul de pe BestBlowJobs. Nu am chef să dau 13 eur pe un serviciu cu care am fost momit gratis.

2 responses to “BestBlowJobs

  1. Ma bucur sa vad ca esti asa activ pe blog. M-ai depasit 😀
    Referitor la optiunea Premium sincer pt un angajator nu prea conteaza. Un angajator urmareste in primul rand CV-urile aplicantilor la jobul pe care l-a postat. Doar in cazul in care nu gaseste ce il intereseaza incepe sa caute in baza de date a site-ului.
    Au CV-urile Premium o prioritate? Nu neaparat. Depinde pana la urma de CV, de ce urmareste angajatorul la potentialul candidat. Sincer am vazut CV-uri Premium care erau dezastru si clar nu au avut nici o sansa in fata angajatorului. Pana la urma se reduce totul la fiecare persoana, la felul in care reuseste sa se „vanda” prin intermediul CV-ului si daca se potriveste cerintelor postului. Daca esti bun nu ai nevoie de premium, e suficient sa aplici

  2. Pt. Hermina
    1. m-a prins rău de tot… blogoreea. Am şi timp liber… Ştiu că tu „m-ai certat” mai demult că am abandonat … blogul, şi mi-am însuşit critica. Acum e rândul meu să fac la fel cu tine…
    2.Din punct de vedere al angajatorului aşa e cum spui tu. Ceea ce susţin eu şi @arhiblog este că de la BestJobs, CV-ul „normal” nu ajunge la angajator, numai cel Premium. La eJobs e mai simplu, că nu are opţiunea Premium, cade mai greu „în păcat”. Nu există motivul pentru care să nu-ţi promoveze CV-ul, pe când dincolo, există. Dacă nu plăteşti, nu te cheamă nimeni.

Lasă un răspuns

